HTML

VIRKA

haho! ez egy blog. itt azt irjak, hogy irjam le mirol szol, haaat, az az igazsag hogy egyenlore foggalmam sincs. Majd meglatjuk mi lesz a nyaron!:)

Friss topikok

  • Fazakas László: Kedves Réka! Örülünk, hogy találkozhattunk! Áldott ünnepeket kívánunk szeretettel! Ld. csatolmány ... (2008.12.11. 10:45) Svajc
  • aa: bizony! es esik/esett a ho! bizony! akkor szerdan?! puszi (2008.11.22. 17:08) Itthon
  • én: hékás! itthon vagy!!!! :) Mindjárt megyünk együtt reggeleizni! Jó kis este volt ez a tegnapi!! :) (2008.11.20. 07:49) Zurich
  • Eszti: Jók a képek Réka, de már nagyon szeretnélek élőben látni! Nagyon várunk már Pécsre!:) Sok puszi ad... (2008.11.16. 18:38) meg kepek
  • én: halihó Ré Ka! rakjál még fel képeket! OK? :) pussz (2008.11.13. 09:18) 10 nap

Linkblog

Budapesten

2008.07.04. 22:19 virka

Azóta már jó sok minden történt mióta visszajöttünk a Balcsiról. A Balaton! Egyszerűen zseniális volt! Nagyon szép, és minden olyan jól klappolt, nagyon jól éreztük magunkat.

Körvonalakban leírom az útvonalat. Hétfő: megérkezés Keszthelyre, innen kb 5 km Gyenesdiás, ahol rögvest letáboroztunk aznapra, hogy strandoljunk egy jót. Délután tovább tekerés egészen Badacsonytomajig. Itt találtunk egy nagyon kultúrált, írtó szép kempinget, ahol nagyon jól aludtunk. Ezen az éjszakán nem esett az eső, csak elég nagy szél volt. Kedd reggel elindultunk majdnem úgy ahogy terveztük, és irány megint a bicikliút. Egy kis kavarodás miatt letérünk róla, és egy másik útvonalra tévedtünk ami sokkkkkkkal hosszabb volt, viszont véleményem szerint abszolút megérte, mert olyan szép volt, hogy csuda! Köveskál és a többi nagyon szép kis faluba keveredtünk be. nagyon tetszettek! Balatonhenye mellett is eltekertünk, sajna oda nem vitt be az útunk, de láttam a táblát! :) Végül megérkeztünk Zánkára, ahol a délutánt tötöttük, persze a strandon. Este tovább tekerés. Úgy volt, hogy Örvényesen alszunk aznap, de olyan hamar odaértünk, hogy közös megegyezéssel tovább tekertünk. Terveink szerint Csopakon aludtunk volna, ha lett volna ott kemping. De nem volt! Közben keresztül mentünk Füreden. Hú, Füred nagyon fejlődik, rengetegen voltak, és nagyon szép minden. Szóval Csopakon elkalaúzoltak minket Palóznakra, hogy ott van kepming, de végül az Alsóörsit választottuk. Mire felvertük a sátrat már esett az eső, de szerencsére a beázásunk olyan kicsi volt, hogy említésre sem méltatnám.:) Szerdán Balatonkeneséig, ott strandolás. Délután tovább. Előszőr Sóstó volt a célpont, de mikor odaértünk döntöttünk úgy, hogy tovább megyünk. Mire Siófokon átvergőttünk azt hittem megőszülök. Ezen a napon én jól elfáradtam, és Siófok milyen nagy! Végül Zamárdiban éjszakáztunk egy ugyancsak elég kellemes kempingben. Itt már ömlött az eső, mire felvertük a sátrat, de szerencsére ezen az estén is megúsztuk elég jól, köszönhetően Andrisnak aki bebugyolálta a sátrunkat, és Krisztának, mert azt hiszem, hogy az ő fóliájával lettünk bebugyolálva. Különben napközben mindig írtó jó idő volt, az eső esténként csak akkor esett amikorra már felvertük a sátrat. Csütörökön Bélatelepig elmentünk még délelőtt, és itt le is táboroztunk. Ez is egy menő kis kepming volt. Itt kirúgtunk a hámból, mert elmentünk a helyi csárdába ebédelni. Hú, hogy az a túróscsusza milyen jó volt...! :) A legjobb az esti szalonnasütés volt! Pénteken tovább tekerés egészen Keszthelyig. Még délelőtt letáborozás, és pihenés. Ez egy óriási kemping aminek saját kis élelmiszerboltja is volt. Itt szerencsére sikerült megszereznünk amire én már 1 hete vágytam. GÖRÖGDINNYE! 13 kg-s és nagyon finom! :) A helyi strandon nem fürödtünk 5 percnél többet, mert írtó gusztustalan volt, ha szabad ilyet mondani. De maga a kemping tényleg nagyon jó. Szombat reggel Andris már korán elindult, mi pedig olyan 10-11 felé, már nem emlékszem pontosan. Kényelmes reggeli, kényelmes összepakolás, aztán irány a vasútállomás. Zs és Dagi vonata ment el előbb, aztán Krisztáé és az enyém, Erikáért jött a fiatalembere.

Összefoglalva minden nagyon nagyon jó volt. Sok kártya, sok bringa, sok finom friss levegő,jó barátok, görögdinnye...:)

Este Esztiékkel kimenetem a Santana koncertre. Nagyon szeretem a zenéjét, jó sokan voltak, de mégsem volt tökéletes a hangulat. Azért nagyon örülök, hogy elmentünk.

vasárnap elég utazósra sikeredett. Reggel irány Tata, már fél 8 ra ott voltam, Papi kijött az állomásra , és onnan rögtön mentünk le Pécsre, a koleszból ki kellett költözni. Szuper jó nap volt. Zámolyi reggeli, tettyei ebéd, jó hangulat...Vissza Budapestre, este megint irány Tata Fehér Dórival. Anya és a gyerkőcök kijöttek elénk az állomásra, és aztán Dóri nálunk volt keddig, én szerdán jöttem haza. A gyerekek olyan aranyosak, hogy az valami hihetetlen. De ezt minden alkalommal elmondom, tudom.:)

Tegnap Nagymamával franciát tanultam, legalább egy kicsit tudjak majd megszólalni Franciaországban. Ma a délelőttöt Júliával és Lunával vásárlással töltöttük. Luna is már olyan óriási, igaz nagy lány.:)

jövő héten Mariazell. Majd arról is írok.:)

Anna! Érezzd magad nagyon jól New Jerseyben, és főleg New Yorkban! :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://virka.blog.hu/api/trackback/id/tr7553919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aa 2008.07.05. 01:23:30

koszi!!
:)
eppen itt vagyok NY-ban.
ma delutan erkeztem meg. sajnos a muzeumokba ma meg nem jutottam el, de nagyon setaltam!
holnap kora kezdem a napot, hogy minel tobbet lassak!

hu, en is a piceszobaban aludtam NJ ben! szuper volt!
nagyon szep az egesz, talalkoztam ma reggel a market-beli kollegaiddal! mindenki emlekezett rad! :)

na, majd hosszabban beszamolok, kepekkel a blogban,
puszi

Papa 2008.07.05. 15:49:09

De jó! megint elolvastam a híreket. Milyen jó, hogy így is kommunikáltok.
Most szombaton délután van. En Dunaalmáson nézem a Dunát és készülünk az esti Hidverő napok nagy eseményére.Tudjátok ma este engedik le a 2500 mécest a Dunán egészen Neszmélyig, ahol óriási tábortüz lesz. Szemből pedig tüzijáték.
Anna, jó hogy olvashattalak. Használd ki jól ezeket a New York-i napokat.
Réka, kár hogy nem vagy itt. De remélem jól telik ez a napod is.
Sok puszi.
Papa

...Péter · http://kepzeljetek.blog.hu/ 2008.07.13. 15:10:48

Hamarosan jön az én élménybeszámolóm is, a Santana koncertről. Az első sorból fotóztam, és videóztam! Nagy élmény volt :))
süti beállítások módosítása