HTML

VIRKA

haho! ez egy blog. itt azt irjak, hogy irjam le mirol szol, haaat, az az igazsag hogy egyenlore foggalmam sincs. Majd meglatjuk mi lesz a nyaron!:)

Friss topikok

  • Fazakas László: Kedves Réka! Örülünk, hogy találkozhattunk! Áldott ünnepeket kívánunk szeretettel! Ld. csatolmány ... (2008.12.11. 10:45) Svajc
  • aa: bizony! es esik/esett a ho! bizony! akkor szerdan?! puszi (2008.11.22. 17:08) Itthon
  • én: hékás! itthon vagy!!!! :) Mindjárt megyünk együtt reggeleizni! Jó kis este volt ez a tegnapi!! :) (2008.11.20. 07:49) Zurich
  • Eszti: Jók a képek Réka, de már nagyon szeretnélek élőben látni! Nagyon várunk már Pécsre!:) Sok puszi ad... (2008.11.16. 18:38) meg kepek
  • én: halihó Ré Ka! rakjál még fel képeket! OK? :) pussz (2008.11.13. 09:18) 10 nap

Linkblog

10 nap

2008.11.06. 11:44 virka

Mar megint jo regen nem irtam ide. Azota mar visszajottem Parizsbol, ami fantasztkusan jo volt! Nagyon izgalmas varos!:) jo sok mindent megneztunk, finomabbnal finomabb eteleket ettunk, es nagyon jo volt mindent.

A munka mar kezd egyszerusodni, abbol a szempontbol, hogy ez az utolso turus, es mar sokkal kevesebb a beteg mint eddig. Ma peldaul nem is dolgozom. :) Holnap mar igen, meg szombaton is.

Sajnos Gina vasarnap elutazik, inkabb elmegy nyaralni az Emberevel, mint hogy masszirozzon meg 1 hetet. Nem is ertem. :)

Tegnap este a hotelban nagy vacsorat csaptunk. Hu milyen jo volt! :) Ez az a hotel ahova mindig kavezni meg internetezni jartunk.

Egy kicsit furan indult a dolog, mert az a hir jarta, hogy itt csak menut lehet enni, ami all eloetelbol, foetelbol, sajttalbol, desszertbol. Es egyik sem kis mennyisegu. es az ara sem kicsi. Mi pedig nem akartunk ilyet rendeleni Ginaval, mert tudtuk, hogy ugysem lehet ezt rendesen megenni, csak jo tele leszunk tole. Szoval Alaint megkerdeztuk (kopogoscipos fiatalember), hogy ehetnenk e csak egy kics levest, vagy ilyesmit. Es mondta, hogy persze, nincs akadalya.

Zold leves ettunk, nagyon jo volt, aztan meg megsugta nekunk Alain, hogy ha kerunk meg akkor hoz. Kertunk meg es hozott is. De persze a leves elott, kaptunk meg egy csomo fajta eloetelt, ilyen olyan kremeket amiket sajttal, kenyer szeruseggel kell enni, valamilyen olvasztott sajtkremet, nem tudom mi volt az, de nagyon jo volt.Leves utan meg en kertem egy desszertet, csokoladet. Huuu, az milyen eszmeletlen volt. Kivulrol, mintha kakaos suti lett volna, es amikor felvagtam, kifolyt belole a csoki ontet. Igazi francia vacsoraban volt reszunk. A vegen meg hoztak egy zsurkocsit ami tele volt sajttal. De tenyleg tele. Ennyi fajta sajtot... en csak egy felet kertem, mert eszmeletlenul tele voltam, de az nagyon jo volt. Csinaltam nehany fotot itt is, majd megmutatom. Szakacsfiatalemberrel is jot beszelgettunk, meg Alainnel is. Megigertuk, ha jovore visszajonnenk, akkor hozunk nekik egy uveg Tokajit. :)

Szoavl 10 nap es vegzek Franciaorszagban. Aztan irany Svajc. Meg nem mondok semmit, de lehet, hogy talaltam munkat Genf mellett. Ha biztos lesz, akkor irok majd rola bovebben. Az 100%, hogy novemberben egy olyan 2 hetet otthon leszek. Mar varom! :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://virka.blog.hu/api/trackback/id/tr1753629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lunak 2008.11.11. 20:49:03

varunk haza, remelem a munkad osszejon jan tol
meg meselj Parizsrol, mi tetszett a legjobban ? miket ettetek ?
stb...

én 2008.11.13. 09:18:57

halihó Ré Ka!
rakjál még fel képeket! OK? :)
pussz
süti beállítások módosítása