HTML

VIRKA

haho! ez egy blog. itt azt irjak, hogy irjam le mirol szol, haaat, az az igazsag hogy egyenlore foggalmam sincs. Majd meglatjuk mi lesz a nyaron!:)

Friss topikok

  • Fazakas László: Kedves Réka! Örülünk, hogy találkozhattunk! Áldott ünnepeket kívánunk szeretettel! Ld. csatolmány ... (2008.12.11. 10:45) Svajc
  • aa: bizony! es esik/esett a ho! bizony! akkor szerdan?! puszi (2008.11.22. 17:08) Itthon
  • én: hékás! itthon vagy!!!! :) Mindjárt megyünk együtt reggeleizni! Jó kis este volt ez a tegnapi!! :) (2008.11.20. 07:49) Zurich
  • Eszti: Jók a képek Réka, de már nagyon szeretnélek élőben látni! Nagyon várunk már Pécsre!:) Sok puszi ad... (2008.11.16. 18:38) meg kepek
  • én: halihó Ré Ka! rakjál még fel képeket! OK? :) pussz (2008.11.13. 09:18) 10 nap

Linkblog

tankolas

2008.09.24. 21:58 virka

Ma befejeztuk vegre a 6 napos munkat!!! Holnap utazom-zunk Marseille-be! Eljen! Majd onnan megprobalok bovebben irni, most nagyon almos vagyok. Jo éjt! :)

ja, a cím! Mult heten eletemben eloszor egyedul tankoltam! jo, nem? :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://virka.blog.hu/api/trackback/id/tr11680164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aa 2008.09.24. 22:36:06

ugyi vagy! sajnos en meg odaig nem jutottam... :)

de ma eloszor eletemben csinaltam sushit! es tok finom lett. lazaccal, pisztranggal es uborkaval! nyammi.
mire hazajossz mar profi leszek, es akkor mar tokeletes darabokkal tudlak megvendegelni!

jo utat!
puszi

süti beállítások módosítása