HTML

VIRKA

haho! ez egy blog. itt azt irjak, hogy irjam le mirol szol, haaat, az az igazsag hogy egyenlore foggalmam sincs. Majd meglatjuk mi lesz a nyaron!:)

Friss topikok

  • Fazakas László: Kedves Réka! Örülünk, hogy találkozhattunk! Áldott ünnepeket kívánunk szeretettel! Ld. csatolmány ... (2008.12.11. 10:45) Svajc
  • aa: bizony! es esik/esett a ho! bizony! akkor szerdan?! puszi (2008.11.22. 17:08) Itthon
  • én: hékás! itthon vagy!!!! :) Mindjárt megyünk együtt reggeleizni! Jó kis este volt ez a tegnapi!! :) (2008.11.20. 07:49) Zurich
  • Eszti: Jók a képek Réka, de már nagyon szeretnélek élőben látni! Nagyon várunk már Pécsre!:) Sok puszi ad... (2008.11.16. 18:38) meg kepek
  • én: halihó Ré Ka! rakjál még fel képeket! OK? :) pussz (2008.11.13. 09:18) 10 nap

Linkblog

O Svajc!:)

2008.09.29. 20:16 virka

Egyszeruen fantasztikus volt! :) mar szombat este ota "itthon" vagyok; azota is egyfolytaban ezen az orszagon torom a fejem.

Kezdjuk az elejen: csutortok reggel arra ebredtem, hogy mi lenne ha inkabb Svakcba mennek, nem pedig Marseillebe. Ugyis amikor idefele keresztul jottem Svajcon ,elhataroztam, hogy mindenkeppen visszajovok ide egyszer, de mostmar latom, hogy nemcsak egyszer. :) Azt tudom, hogy eszmeletlen szerencses vagyok, hogy mindezt megtehetem.

Csutortok reggel Ginat es engem levitt Toti Montlimarba. Gina haza utazott Magyarorszagra, es pedig Svajcba!!!:)9 kor indult a vonatom, kb fel 11 re Lyonban voltam, ahol meglepve lattam, hogy nincs kiirva a genfi jarat. Mint utobb kiderult, nem vagyok jo hatassal a svajci vonatokra, mert ezen a vonalon leszakadt a felsovezetek, amikor meg visszafele jottem, akkor egyszeruen lerobbant a vonat. vagy ezt hogy kell szakszeruen mondani? :)

Vegul megmuattak, hogy honnan indul a vonatpotlo busz, rohannom kellett, de elertem. Olyan 1 ora korul mar Genfben is voltam.

Nem foglaltam elore szallast, azt sem tudtam, hogy Genf mi fan terem, de remeltem, hogy jo lesz.

Mar az allomason tudtam, hogy minden rendben lesz, mert az informacional annyira kedvesek voltak, hogy majdnem elajultam. nemcsak hogy megmondtak a hostel cimet, meg fel is hivtak nekem, adtak terkepet, hogy hol vagyunk, hova kell mennem. nagyon szuper volt!

holnap befejezem, most megyunk filmet nezni.:)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://virka.blog.hu/api/trackback/id/tr83687935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aa 2008.09.29. 21:26:36

jol indul! :)
varjuk a folytatas!

puszi

kinga 2008.09.30. 19:12:19

Szia!
Néha olvasgatom a blogodat, így tudom mi van veled. Gondoltam most írok neked. KÉpzeld, a Fruzsi múlt héten ment ki Ausztráliába egy évre. Izgi:) De ahogy olvasom neked is jó sorod van kinn. Mikor is jössz haza? Puszi

aa 2008.10.01. 08:27:50

jaj de hosszu az a film!
....
de mi megvarunk!
puszi
a

süti beállítások módosítása