HTML

VIRKA

haho! ez egy blog. itt azt irjak, hogy irjam le mirol szol, haaat, az az igazsag hogy egyenlore foggalmam sincs. Majd meglatjuk mi lesz a nyaron!:)

Friss topikok

  • Fazakas László: Kedves Réka! Örülünk, hogy találkozhattunk! Áldott ünnepeket kívánunk szeretettel! Ld. csatolmány ... (2008.12.11. 10:45) Svajc
  • aa: bizony! es esik/esett a ho! bizony! akkor szerdan?! puszi (2008.11.22. 17:08) Itthon
  • én: hékás! itthon vagy!!!! :) Mindjárt megyünk együtt reggeleizni! Jó kis este volt ez a tegnapi!! :) (2008.11.20. 07:49) Zurich
  • Eszti: Jók a képek Réka, de már nagyon szeretnélek élőben látni! Nagyon várunk már Pécsre!:) Sok puszi ad... (2008.11.16. 18:38) meg kepek
  • én: halihó Ré Ka! rakjál még fel képeket! OK? :) pussz (2008.11.13. 09:18) 10 nap

Linkblog

Statisztika

2008.09.07. 19:59 virka

Az elmúlt 4 napban kicsit több , mint 140 masszázsra váró hát, 140 bonjour , 140 hogy van ma?, 140 szép napot, 140 nejlon tépés ( a masszázs ágyon nejlonokon fekszenek), 140 ma hol fáj?, stb. Mit is mondja, egy kicsit elfáradtam. De különben tényleg minden nagyon jó, és jól érzem magam.:)

Tegnap este a 140 pácienst megünnepeltük egy spontán bulival egy közeli discoban. Eszméletlen jó este volt, igaz amikor már a 40.ik beteget masszíroztam tegnap, nem gondoltam volna, hogy még visszatalálok az ágyamig, olyan álmos voltam.

Ma viszont sikeresen kialudtam magam, fél 2 kor végre felkeltem. Azt hiszem még életemben nem aludtam ilyen sokáig.

Holnap megint kezdődik a 3 szor 12 óra, szóval ha ezt befejeztem, már megyek is aludni. Muszáj kipihenni magunkat, hogy az ember , vagyis én, ne a francia hátakon aludjak el.:)

Nem tudom, hogy általában milyenek a francia emberek, de az ország ezen területén néha (sokszor) olyan fogsorokkal találkozik az ember... hihetetlen! arany, ezüst, rohadó, barna stb.. Igazi Macskajaj!De azért nagyon aranyosak az emberek, sokat mosolyognak (így jól láthatóvá válik ezen ékességük), és látszik, hogy boldog emberek.:)

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://virka.blog.hu/api/trackback/id/tr92652744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aa 2008.09.07. 23:35:00

:)
huh, 140? az meg gombocbol is sok!
gratulalok!!!

tok jo, hogy ennyi programoztok egyutt a csapattal!

mi nem reg jottunk meg torockorol!
nagyon szep volt, hamar eltelt ez a par nap!
puszi

lunak 2008.09.08. 08:01:21

REKUS :
akkor a 4 honap alatt mennyi masszazsod lesz osszesen ?? !!

Fogsorok HIHIH, fotozni nem tudnal ??

Itt vegre esik az eso, 2 nap hosegriado utan mar jol jon nagyon ez a lehules...

puszilunk soxor,
aludj sokat ( es bulizz meg tobbet ...)

Kcs:) 2008.09.10. 15:40:31

Hahó Réka!
Éppen ortopédia óránk van, Marcsó kávé szünetet iktatott be,Zsuzsmó almát eszik, én meg most jöttem meg egy bizonyos helyről...:)
Nagyon sok puszi, most megyünk pszichiátriára.Reméljük, izgalmas lesz.
Mindenki puszil, sokan kérdezik, mi újság veled.
Sokat használjuk a tökéletes jegyzetedet. Ezer hála érte.:)
Sok puszi!:)
Zsuzsmó,Marcsó, Eszti és Teodor (aki éppen otthon alszik):)

Eszti-Pez 2008.09.16. 10:02:04

Uhh, hogy bírja a kezed meg a vállad ezt a sok masszírozást? Elképzelni sem tudom.
Kitartás!
puszi
süti beállítások módosítása