HTML

VIRKA

haho! ez egy blog. itt azt irjak, hogy irjam le mirol szol, haaat, az az igazsag hogy egyenlore foggalmam sincs. Majd meglatjuk mi lesz a nyaron!:)

Friss topikok

  • Fazakas László: Kedves Réka! Örülünk, hogy találkozhattunk! Áldott ünnepeket kívánunk szeretettel! Ld. csatolmány ... (2008.12.11. 10:45) Svajc
  • aa: bizony! es esik/esett a ho! bizony! akkor szerdan?! puszi (2008.11.22. 17:08) Itthon
  • én: hékás! itthon vagy!!!! :) Mindjárt megyünk együtt reggeleizni! Jó kis este volt ez a tegnapi!! :) (2008.11.20. 07:49) Zurich
  • Eszti: Jók a képek Réka, de már nagyon szeretnélek élőben látni! Nagyon várunk már Pécsre!:) Sok puszi ad... (2008.11.16. 18:38) meg kepek
  • én: halihó Ré Ka! rakjál még fel képeket! OK? :) pussz (2008.11.13. 09:18) 10 nap

Linkblog

így kezdődött...

2008.08.28. 13:51 virka

2008.08.22. Keleti Pu.

délután 18.05 kor indult a vonatom Zürichbe. Rendkívul élvezetes ut volt! :) 6 személyes kupében "laktam", irto jofej utitársakkal. Rokonszenves Fiatalember (Ákos), Kedves-vicces Klári, Elvis Presley, Politikus Úr, és Keszthelyi Erzsi. Előszőr csak 3 an voltunk a kupéban, Klári nagyon aranyos volt, mondta, hogy ő már mondja a Miatyánkot nehogy tobben legyunk, mert olyan pici volt a hely, hogy hihetetlen. Végul megérkezett Politikusunk,és Elvis(a haja teljesen ugy volt beállítva és nagy rockernek tunt ). Erzsi csak Győrben szállt fel. Igaz, hogy a hely állati kicsi volt, de így még emlékezetesebbé vált az utazás.:)

Sokat beszélgettunk,sokat nevettunk, de foleg csak négyen, mert Politikusunk a szomszédban ismerosokre talált, Elvis pedig egyfolytában cigizni járt. Milyen kicsi a világ, a szomszéd kupéban én is ismerosokre bukkantam: Vidovszky Ági és János, de jo volt veluk találkozni! :)ok nyaralni mentek Svajcba.

Ákos ugyancsak 3 napos nyaralásra indult Svájcba, Klári, aki ápolónő, 5 hétig vigyázni egy nénire, Erzs rokonokhoz 2 -3 honapra, Politikusunk és Elvis pedig Svéjcban laknak, csak nyaralni jottek haza.

Az alvás nem volt semmi, én a 3.szinten aludtam, vagyis probáltam, mert olyan hihetetlen meleg volt, hogy azt nehéz kifejezni. Érdekes volt, mert amikor lenéztem azkkor láttam, hogy atobbiek meg nyakig be vannak takarozva, rájuk ment a légkondi,én még egy pici fuvallatát sem éreztem. De azért tudtam néhányórát aludni.

Az egész utazás kis bonyodalmakkal kezdődött, mertmár az elején kiderült, hogy 2 órát késni fog a vonatunk, valahol Ausztriában vágányzár volt, így kénytelen a vonat kerülővel menni. Na, mondom, ez nem olyan jó, mert akkor az egész napi tervem csúszik, és kitudja , hogy lesznek e még csatlakozásaim. De elhatároztam, hogy nem izgulok előre, úgyis lesz majd valahogy.:)

Reggel kaptunk kávét meg száraz "kroasszant" a vonaton amit nem ettem meg, mert volt még a finom hazaibol. a kávé viszont nagyon jól esett.

Zürichben aztán elbúcsuztam kedves utitársaimtól, szerencsére fél órát kellett csak várnom és indult a vonatom Genfbe. Most épp ezen a vonaton ülök. Nagyon szuper 2 emeletes vonat.Most nézegetem egy kicsit Svájcot ami írto szépnek tűnik. Sajna fényképezőt nem hoztam.

9.37 (2008.08.23.)

Most hagytuk el Bern-t, 11.15 re leszünk Genfben.

10.42

Fantasztikus táj mellett haladunk el éppen. Hatalmas tó, körbe dombok, hegyek teli szőlővel, és mindenfelé gyonyorű zsalugáteres házak. Megnézni majd hogy hol lehettem! :)........ ÁÁÁÁÁ! Lausanne!:)

11.41

Most kaptam Anyától sms-t, hogy Kovács Kati és Janics Natasa aranyérmes! ÉLJEN! :)

Most Genfbe vagyok van egy óra szabadidőm, gondoltam kihasználom egy kicsit és veszek magamnak egy csomag rágót. (a fogmosás már eléggé hiányzik...) Abszolút magabiztosan odaadtam az Eurosomat, és vártam, hogy adjanak vissza. Szegény eladó fiút még egy kicsit diszleksziásnak is mondtam magamban, mert olyan sokáig számolt meg gondolkozozz, hogy csuda. Aztán visszaadott egy adag Euróst, meg valami másik pénzt. Na mondom ez meg mi a túró. Ekkor mondták mögöttem, hogy Svájcban nem használnak Eurót! Persze tudtam, csak elfelejtettem,. Dilis Réka... :)

12.58

Irány Lyon, Franciaország! :) Genfbe töltöttem kb 1.5órát, ez alapján nagyon szimpatikus város, talán ha lesz szabadidőm majd visszajovök. Ha nem is tud mindenki angolul legalább próbálkoznak. 14.47 re Lyonban leszek.

Mennyi szőlő van mindenfelé...!

13.50 valahány

Nem tudom miért , de szóltak, hogy le kell szállni a vonatról,át kell szállni egy másikra, az visz minket Lyonba. Remélem több bonyodalom már nem lesz, mert kezdek fáradt lenni.

15.25

Indulás Montelimar felé.:) Volt kb 30 percem Lyonban, hogy megvegyem a jegyet, és még a vonatomat is megtaláljam. Akkor az állomása, hogy a pénztárt sem találtam meg előszőr, aztán meg akkor sor állt a pénztárnál, hogy majdnem biztos voltam benne, lekésem a vonatom. Szóba elegyedtem egy amerikai lánnyal, nagyon kedves volt, aztán még maga elé is engedett, így az utolsó pillanatban elértem a vonatom. A vonat persze tele van, de egy kedves néni leszólított, hogy üljek nyugodtan mellé. Marseilles felé van Montelimar, persze sokkal közelebb. Elvileg 16.55 re ott leszek. Remélem.

23.20

Lefekvés!

(2008.08.24.)

Aranyérmes a Magyar vizilabda csapat!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):):):):):):):)

Sajnos a meccset nem láttam, de Dalma hívott, Eszti küldött sms-t.Köszi! :)

Tegnap délután 5 re érkeztem Montelimarba. Toti kijött elém, egy kicsit megmutatta a várost a főtéren beültünk egy kávézóba. A másik 3 lány: Andi, Katica és Tira csak 7 re érkeztek meg. Addig mesélt az itteni életről, sétálgattunk a városban. Nagyon szép az a város, csak sajnos legalább 1 órára van tőlünk autóval. 9 körül megérkeztünka TERMÁL FÜRDŐBE. (www.thermesdeneyrac.com). Én Tirával vagyok 1 szobában, nagyon menő a szobánk, felszerelve mindennel: kis konyha, fürdő, nagy terasz .

Izgi volt, mert mikor megérkeztünk a csomagokat liftel akartuk felvinni, és mi a 4 új lány, beragatunk a liftbe. :) Mondta Toti, hogy szombat este senkit nem fog találni aki kiszed minket onnan, szóval ez azért mégis egy kicsit problémás. Végül Katica neki feszült az ajtónak, és kinyitotta. Éljen! :) az egész nem tartott továnn 5 percnél.

A környék írtó szép, erdők, hegyek,pataoko, szép házak, csak sajna autó nélkül nem igazán tud mozogni az ember. Majd meglátjuk mi lesz.

AVasárnap voltam felfedező túrán, vulkánokat meg kedves mebereket ismertem meg.

Majd erről is írok.

puszi, R.:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://virka.blog.hu/api/trackback/id/tr30637728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akoskiss · http://akoskiss.blogspot.com 2008.09.13. 23:54:11

Szia Réka!

Ráakadtam a blogodra és gondoltam bejelentkezek. :) Előkeresem a képet, amit igértem és küldöm. Látom sikeresen megérkeztél, remélem minden rendben.

A pár napos kiruccanásom Svájcban jól sikerült, pár képet találsz a blogomon: akoskiss.blogspot.com

Ákos
süti beállítások módosítása