HTML

VIRKA

haho! ez egy blog. itt azt irjak, hogy irjam le mirol szol, haaat, az az igazsag hogy egyenlore foggalmam sincs. Majd meglatjuk mi lesz a nyaron!:)

Friss topikok

  • Fazakas László: Kedves Réka! Örülünk, hogy találkozhattunk! Áldott ünnepeket kívánunk szeretettel! Ld. csatolmány ... (2008.12.11. 10:45) Svajc
  • aa: bizony! es esik/esett a ho! bizony! akkor szerdan?! puszi (2008.11.22. 17:08) Itthon
  • én: hékás! itthon vagy!!!! :) Mindjárt megyünk együtt reggeleizni! Jó kis este volt ez a tegnapi!! :) (2008.11.20. 07:49) Zurich
  • Eszti: Jók a képek Réka, de már nagyon szeretnélek élőben látni! Nagyon várunk már Pécsre!:) Sok puszi ad... (2008.11.16. 18:38) meg kepek
  • én: halihó Ré Ka! rakjál még fel képeket! OK? :) pussz (2008.11.13. 09:18) 10 nap

Linkblog

narancsle

2008.10.16. 15:17 virka

Amiota visszajottem Genfbol nincs semmi erdekes.Ja, csak az, hogy visszamondtak a szerzodesemet, igy csak november 15 ig maradok. Nincs eleg paciens... De nem banom, ez a hely jo nagyon, de 2 es fel honap booooven eleg belole. Most munkat keresek eppen valahol Europaban, de ha nem jon ossze akkor megyek haza! :) Szeretnek nagyon talalni valamit, de azert otthon sem lenne rossz.:)

Ma szabadnapos vagyok Ginaval, delelott bevasaroltunk, aztan foztunk egy szuper ebedet a tobbieknek. Most eppen nagyon almos vagyok, ugyhogy lehet, hogy alszom majd egy picit. Holnap megint dolgozom es szombaton is. Aztan nemsokara irany Parizs! :)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://virka.blog.hu/api/trackback/id/tr36717150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aa 2008.10.16. 16:25:16

hat en nagyon orulnek, ha visszajonnel mar vegre, de persze megertem ha inkabb maradnal hamar halasztasz egy felevet!
szoval drukkolok, hogy ugy legyen ahogyan szeretned!
huu, parizs!:)
puszi

papa 2008.10.19. 13:10:42

Tudna valaki abban segíteni, hogyan lehetne kinyitni Réka fényképeit?
Dunaalmáson vagyok, tök egyedül. Talán ilyen sem volt még!
Na de nem olyan vészes! Délelőtt kinn voltam a Szilvásban Szilárddal és metszettük a fákat a gyünyörű napsütésben. Nagyon kellemes volt!
Most meg várom Gálékat (Márta, Jancsi, András), együtt fogunk ebédelni, részben, amit Nóra itt hagyott és állítólag Gálék is hoznak töltöttkáposztát!
Szóval jól vagyok és ezt kivánom mindenkinek is, hogy érezze jól magát.

aa 2008.10.25. 11:30:38

kerunk uj bejegyzest, mar nagyon hianyzik. meg te is!
puszi

Eszti 2008.10.25. 19:30:56

Hahó!
Régen olvastam, hallottam Rólad! Remélem minden rendben van veled.:)
Jövő héten millió vizsga, drukkolj, hogy bírjunk eleget tanulni.:)
Puszi

lunak 2008.10.26. 19:33:48

hogy lesz a szulinapi unneples ???
remelem lesz vmi moka is, a sok munka mellett !
puszilunk soxor

én 2008.10.28. 09:55:01

MA VAN SZÜLINAPOD! ÍRJ VALAMIT, HOGY MI IS irhassunk!
sok sok puszi
HBD2U
süti beállítások módosítása